Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

PÄIVÄNSÄDEKERHO

Heips taas!

Kävin tänään onkologin vastaanotolla ja kaikki on tähän mennessä loistavasti.
Päivänsädekerho alkaa 2.1. Yes:)
Tekivät myös muotin valmiiksi,sain pari "tatskaa" ja huomenna on vielä röntgen ja sitten kutsuvat vielä kerran johonkin kuvauksiin, jotta kaikki ovat kohdallaan kun sädetys alkaa.

Olemme mieheni kera ristineet tuon sädetysajan päivänsädekerhoksi, kun ekan kerran kävin onkologin vastaanotolla hoitosuunnitelmia kuulemassa, odotimme samassa tilassa kuin sädehoitopotilaat, ja katsoimme kuinka iloisen tuntuista porukkaa siinä oli. Siksi nimitys päivänsädekerho!

Ja Usva muisti aivan oikein, ensi viikolla on viimeinen sytohoito. Toivottavasti ceffit eivät oikein paljon kumuloidu, koska viimeeksi olin 5 vrk rapulassa, en tosin kaameassa kapulassa, mutta kuitenkin.

Olin marraskuun alussa pääsykokeissa, kun hulluuksissani hain ammattikorkeakouluun, eilen sain kirjeen , että olen ekalla varasijalla. Saas kattoo kuin eukon käy. Lääkärin kanssa tänään aiheesta myös juttelin ja oli ehdottomasti sitä mieltä, että eikuin koulun penkille vaan, hän ei nähnyt mitään estettä opiskelun aloittamiselle. Koulu alkaisi myös tammikuun alussa, eli päivänsädekerhon kanssa yhtä aikaa. Hah; hauska tilanne: 52 vuotias päiväkerholainen ja saman aikaisesti myös koululainen. Täytyyä miettiä, josko tuo kerho olisikin iltapäiväkerho :)))
No, vielähän ei ole varmaan jääkö kukaan kouluun valituista pois, jolloin varasijani tulisi mahdolliseksi.

Vointeja taas kaikille siskoille toivoopi Peevikki

PS. Karhutar, miten korvatulehdus, joko helpottaa?

peevikki | 20.11.2007 klo 14:46:10