Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Raskaus TRAMin JÄLKEEN, onko kokemuksia??
Hello!! En ole vielä sitä proteesia saanut, maksusitoumuksen vasta, aika sovitukseen pitäisi soitella huomenissa. Odotukset on kovat: saa kaivaa vanhat liivit esille (ovat tallella vielä) JA mennä ostamaan uusia helposti tavalliseen kauppaan eikä maksa niin paljoa kuin proteesiliivit!Ja mulla kanssa sama että jos leikkaukseen olisi päässyt vasta loppuvuonna niin olisin yrittänyt raskautta ensin. Mutta leikkaus onnistuukin jo syksyllä! Eli menen siihen ensin. Plastiikkakirurgi sanoi että täälläpäin leikkausajan saa noin puoli vuotta-vuosi hoidon varauksesta, aika hyvin siis!! Olen kuullut että usein jono on jopa pari vuotta.
Päätös on kyllä ollut vaikea tehdä, mutta nyt olen omaani tyytyväinen :) Onnea vaan sinullekin päättämisessä! Voihan sen lähetteen pyytää laittamaan ja sitten käynnillä selvitellä miten pitkälle leikkaus menisi ja päättää vasta sitten. Lapsi- ja leikkausonnea siis sinnekin!!
- Raskaus TRAMin JÄLKEEN, onko kokemuksia??Kyllä tästä selvitään
- Re: Raskaus TRAMin JÄLKEEN, onko kokemuksia??Kyllä tästä selvitään