Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: juhlat

Ihanasti sanottu:Kroppa meinas pettää mutta pää ei. Mulla ihan sama, jotenkin tuntuu että muisti on parempi kuin vuosiin, muistin yhden kaverin ex-poikakaverin nimenkin yms. Kroppa jotenkin kestää vaikka nyt on toisen tiputuksen jälkeen hiukset pois, ja kurkku on ihan ärtynyt ja hirveä flunssa ja eilen sitten kesken koiran ullkoiluttamisen iskias nosti päätään. Mutta mielialat on hyvät.Uskalsin mennä sinne juhliin ja siellähän oli vain vähän porukkaa ja itse isäntäperhe on suuremmoinen, koska heillä lapsi toipui 5 v sairastettuaan leukemiasta. Tsemppiä kaikille kovasti. Mutta ainoa on mulla että tekis mieli takaisin töihin koska virtaa on ihan hirveästi, mutta ei ole työpaikkaa ja juuuri tällä hetkellä on haussa paljon paikkoja joita en kai voi hakea koska olen saikulla vai voinko???
Lilliant | 25.8.2013 klo 12:43:50