Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: juhlat
Älä erakoidu. Mä päätin sairastaa töissä käyden ja muutenkin elämästä nauttien. Toisin kävi, tauti näytti mahtinsa ja pisti mut pari kertaa polvilleni. Nyt oon 50% saikulla tautia ja sen oikkuja kunnoittaen. Tänään sain kolmannen tipan, vielä kolme ois jäljellä. Vaste hyvä, joten huonotkin päivät kannattaa kärsiä.Huomenna taas lähden päähine ostoksille ja muutenkin mieliala korkealla, ei kipuja, ei ripulia. Kuitenkin elän päivän kerrallaan ja nautin hyvistä päivistä. Silloin kun pystyn menen ja nautin hetkestä. Mä puhun taudista avoimesti, sääliä en kaipaa minäkään. Mä puhun muutenkin suoraan, oon yhdelle uteliaalle sanonut suoraan, että ystävät kyselee kuulumisia, silloinkin, kun menee hyvin. Uteliaat silloin, kun edes aavistavat menevän huonosti. Useimmiten uteliaille vastaan, että on joskus ollut parempiakin päiviä. Kun oikein viiksettää saatan vastata, että loistavasti lapset terveitä, parisuhde voi hyvin, nautin työstäni ja tässä iässä ei enää talouskaan huoleta...... Sekaan vaan selkä suorassa. Töissä mä oon joillekkin asiakkaille sanonut, että kroppa meinas pettää, mutta pää ei.
Hyvää viikonloppua kaikille!
- juhlatLilliant
- Re: juhlatLilliant
- Re: juhlatdolina
- Re: juhlatVianna
- Re: juhlatKojac
- Re: juhlatstrawberry
- Re: juhlatSantruzka
- Re: juhlatSantruzka
- Re: juhlatkesätuulahdus
- Re: juhlatMinnalla
- Re: juhlatLilliant