Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sairaalassa jälleen:(

Neulasta-kipu voi todellakin vertautua synnytykseen... Minulla oli ainoastaan yksi paikka, mihin ei koskenut - ja se oli kallo, mutta kaikkia muita luita moukaroitiin erikokoisilla vasaroilla, ja kun oli taxotere-ripulikin, niin... Kokemus jäi mieleen. Seuraavat kerrat eivät olleet yhtä pahat, kun tiesi että särkylääkettäkin saa ottaa. Minulla ei ollut silloin mitään.

No, Sinä olet nyt kuitenkin seurannassa, ja toivon että Sinullakin alkaa viimein tasaantua. Minulla meni osastolla kaikkinensa viikko putkeen, ja sen jälkeenkin huilailin kotona viikon ihan reilusti. Tiputustakin siirrettiin, ettei tule antibiootin ja syton ristiin reagointia. Jonkin verran jännitti, tuleeko muista tiputuskerroista yhtä rajuja sivuoireita, mutta taxoteren annostusta fiksattiin ja sen jälkeen kaikki tiputukset menivät ihan tikkiin, mitä nyt viimeinen CEF siirtyi, kun sairastin korvatulehduksen. Mutta muutoin ei mitään kummempia.

Parempaa vointia, ja peukkuja sille, että oikeat antibiootit olisivat viimein löytyneet!

Terveisin
Karhutar | 2.10.2011 klo 09:49:52