Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kotona jälleen !
Hei ja mukava Anskuli kun olet jo päässyt kotiin!Kuljemme melkein samaa tahtia tätä tietä, olet ilmeisesti pari viikkoa minua edellä. Itse kävin tämän viikon tiistaina eka cefissä.
Olo ollut melko hyvä, ei pahoinvointia, mutta väsymys ja varsinkin ristiselän väsymys melko totaalinen, eipä juuri lenkkeilyä tällä viikolla.
Oliko sinulla taxojen aikana ongelmia veriarvoissa? Vai onko nämä ongelmat tämän hoidon rasituksia?
Jotenkin tuntuu että on niin kyllästynyt näihin hoitoihin että kun vaan tietäs miten elää ja olla että sais nämä kaksi viimeistä tiputusta ajallaan. En tiedä voikohan siihen itse paljonkaan vaikuttaa... Oliko tuo sinun kuumeilu jotain tarttuvaa vaiko näistä hoidoista johtuvaa.. Ei ole tarkoitus udella sinun asioita mutta niin kuin tiedät että joka vinkistä kiitollisena :)
Mukavaa viikonloppua, voikaa kaikki hyvin!
Helena
- Kotona jälleen !Anskuli
- Re: Kotona jälleen !Helena1961
- Re: Kotona jälleen !tullis
- Re: Kotona jälleen !kultsikki
- Re: Kotona jälleen !Anskuli
- Re: Kotona jälleen !riitta47
- Re: Kotona jälleen !Karhutar
- Sairaalassa jälleen:(Anskuli
- Re: Sairaalassa jälleen:(Kristaemilia
- Re: Sairaalassa jälleen:(Karhutar
- Keuhkokuume varmistuiAnskuli