Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Heippa herriläinen soutuporukka!
Me olemme oikein vanhoja partoja eli soutelimme satamaa kohti syysmyrskyissä. Perille pääsimme alkuvuonna, kukin omaan tahtiinsa, itse sain viimeisen CEFini 9.1.07.Siispä kyselen rakkailta soutukavereilta Syysunelma, Anemone ja Tintti, mitä teille kuuluu? Käyttekö vielä näillä sivuilla?
Itse ole päässyt irti nettiriippuvuudesta ja olen lähes päivittäin lukenut uusien tulokkaitten kokemuksia. Kurkkua kuristaa, kun muistan tunnelmat viime kesältä saatuani diagnoosin. Nyt on paljon uusia, nuoria siskoja samassa tilanteessa. Voimia Teille, olette mahtavia, rohkeita tyttöjä, pian veneenne kokka karahtaa rantaan: olette perillä ja elämä jatkuu!
Olin n.kuukausi sitten ukko-kullan kanssa Meri-Karinassa parikurssilla. Meitä oli 20 pariskuntaa. Oli oikein antoisa kurssi: asiantuntijaluentoja, pieryhmäkeskusteluja, liikuntaa, uintia, vesivoimistelua, hyvää ruokaa! Meitä vietiin Turkuun konserttiin ja kaupungin esittelykierrokselle. Kurssi oli Kelan rahoittama ja osanottajille maksuton. Suosittelen!!
Turkulainen kirurgi piti erittäin valaisevan luennon rinnan korjausleikkauksista. Itsekin innostuin, että jospa sittenkin..., minulla olisi vatsassa sopiva makkara Tramiin. Se on kuitenkin iso leikkaus ja on komplikaatioidenkin mahdollisuus! Siis epäröin...,ikääkin on jo aika paljon!
Oletko sinä Anemone ilmoittautunut jonoon?
Hiuksia on tunkenut 3-4cm, tummanharmaata, kiharaista! On ihanaa katsella sitä kahdella peilillä ja haroa sormilla, kun siinä on nyt jotain! Karviloa käytän vielä ihmisten ilmoilla.
Tällaisia mietteitä ihanan kesän kynnyksellä!
Tsemppiä teille kaikille rakkaat kohtalotoverit,
toivottaa perille päässyt Irina
- Heippa herriläinen soutuporukka!Irina
- Re: Heippa herriläinen soutuporukka!auringonsäde