Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Heippa herriläinen soutuporukka!
Hei herriläiset ja kaikki muutkin linjoilla olevat!Olipa mukava nähdä vanhat tutut nimet jälleen palstalla. Minäkin olen enemmän siirtynyt lukijakuntaan, mutta nyt oli ihan pakko kirjoittaa, kun siellä avomerellä seilasin syksyn ja talven mittaan minäkin. Jos en herriläisten veneessä, niin lähituntumassa meloin kuitenkin.
Äsken tuossa kesäkukkia ruukkuihin laitellessani tuli elävästi mieleen viime syksy, kun korjailin kukka-astioita pois. Tuolloin mietiskelin, että vieläköhän minä olen keväällä näihin ruukkuihin kukkia istuttamassa. Nyt on kukat taas kasvamassa. Kasvakoot kilpaa tukan kanssa.
Töissä olen ollut jo pari kuukautta. Hyvin olen jaksanut käydä. Hikeä tosin pukkaa tasaisin väliajoin päivin öin, mutta kyllä sen kestää. Ja nythän on ollut pari päivää jo niin helle, että näkyvät nuo punottavan töissä toisetkin, eikä vaan vaihdevuosivaivaiset!
Lämpimiä terveisiä kaikille vanhoille ja uusille palstalaisille!
t. Saana
- Re: Heippa herriläinen soutuporukka!auringonsäde
- Re: Heippa herriläinen soutuporukka!Saana