Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Terkkuja Mimille ja MeriTuulelle!
Moikka Tella, Kevätmieli ja kaikki siskotJulialle erityis "halaus" ja voimia!
Teille kirjoitteleminen on jäänyt vähemmälle, sillä palasin töihin osa-aikaisesti 2 viikkoa sitten. Teen 15h/viikko marraskuun loppuun asti ja olen hakenut tälle ajalle Kelalta osasairaspäivärahaa. Töissä ovat ottaneet ihanasti takaisin. Poissa ennätin olla reilut 6 kuukautta.
Säteet etenee mukavasti, minulla vielä jäljellä 12 kertaa. Kovasti niillä koneet reistailee täällä Helsingissä ainakin, välillä ihan pelottaa, mutta kai ne silti sädettää sinne minne pitääkin....:( Takana siis 18 sädetyskertaa ja sädetysalue punoittaa, ehkä vähän iho kuivan karhea ja olen alkanut rasvailemaan. Iho ei kuitenkaan onneksi kutia. Nänni välillä aristaa, mutta ei pahasti ja sekin helpottaa kun rasvailen.
Minullakin sädetetyssä rinnassa tuntuu välillä sellaista Kevätmielen kuvailemaa "tuiketta", vähän kuin nuppineulan pistoja siellä kudosten sisällä.
Fiilikset on tosi hyvät. Tuntuu tosi hyvältä kun jaksaa taas touhuta arkisia askareita täällä kotona. Eikä tarvitse enää maata Zombina. Olen edelleen peloissani ja katkerakin siitä kaikesta mitä syto-putkessa jouduin kestämään ja pelkään tietty tulevaisuuttakin. Mutta just nyt olen vain niin onnellinen kun ei okseta, ei kuvota, ei satu mihinkään, ei kivistä eikä kolota. Tähän onnentunteeseen olen nyt tarttunut ja tunnen kuinka se kantaa. Nukkuminenkin tuntuu taas hyvältä ja sujuu jo ilman unitabuja. Olo parani aivan kohisten kun viimeisistä sytostaateista oli yli 3 viikkoa aikaa. Vaikeinta minulla oli sen viidennen sytostaatin jälkeen. Tamofen kuuri (1*20mg/päivä) minullakin menossa. VV-oireita ehkä vähän kuumotusta silloin tällöin, ei mitään ihmeempää ainakaan vielä ilmaantunut. Välillä heräilen yöllä, mutta sellaista se minun nukkuminen on aina ollut.
Minullahan vielä säteiden jälkeen jälkiseurataan sitä yhtä suurentunutta imusolmuketta, josta otettiin se neulanäytekin elokuussa. En vain jaksa sitä nyt murehtia, toivottavasti on "räjähtänyt" taivaan tuuliin sädetyksessä....
Mies, lapset ja koti tuntuu rakkaimmilta kuin koskaan ennen ja just alettiin suunnittelemaan hiihtolomamatkaa ystävien kanssa Lappiin, ihanaa :D
Syysterveisin
Onnellinen MeriTuuli
- Rintasyöpä ja hierontaTINTTI57
- Re: Rintasyöpä ja hierontakukkamaaria
- Re: Rintasyöpä ja hierontalillukka
- Re: Terkkuja Mimille ja MeriTuulelle!kevätmieli
- Re: Terkkuja Mimille ja MeriTuulelle!MeriTuuli