Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Terkkuja Mimille ja MeriTuulelle!

Heippa siskot! :)

Minä kysyin tuosta hieronnasta onkologilta, ja hän sanoi ettei ole estettä. Ainoastaan syvälämpöhoitoja ei suositellut, ilmeisesti sädehoidosta johtuen? En tosin kysynyt syytä, joten voi olla että syy on jokin muukin.

Niin se vaan aika menee, pääsette loputkin "kevätretkeläiset" irti hoitoputkesta. Minä olen sinnitellyt jo kuukauden töissä. Tukka kasvaa kohinalla, kaikkialla muualla paitsi töissä, kuljen jo ilman peruukkia. Kunhan tästä parin viikon sisään pääsen kampaajalle, niin heitän peruukin lopullisesti mäkeen. Kuulemma sopii mulle tälläinen lyhyt look =o

Jotenkin on niin tottunut tuohon kainalon ja olkavarren lievään turvotukseen ja puutuneisuuteen, ettei siihen enää kiinnitä huomiota edes. Kipuja ei varsinaisesti ole. Väliin rinnassa tuikkii ja pistelee, sanoivat että sädehoito voi aiheuttaa sellaisia oireita kuukausien ajan. Varsinaisesti se ei ole kipua, vaan sellaista kummallista nyppimistä.

Joulukuussa pitäisi mullakin olla ensimmäinen kontrolli, saa nähdä nyt sitten miten nuo tehyn ja työnantajapuolen kiistat vaikuttavat asiaan. Kurjaa, jos hoidot ja seurannat kärsivät.

Kiva lukea aina välillä teidän kuulumisianne, vaikkakin väliin on ikäviäkin käänteitä. Hengessä ollaan kuitenkin mukana edelleen, vaikka harvemmin tulee itse kirjoiteltua nykyisin.

Hyvää syksynjatkoa teille kaikille, ilman teitä olisi kovin yksinäinen tämä matka!
kevätmieli | 28.10.2007 klo 16:39:44