Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Terkkuja Mimille ja MeriTuulelle!
Tervehdys kanssasisaret!5 sädekertaa jäljellä. Iho vielä ihan ehjä, ehkä hiukan turvotusta kainalossa, mutta jumppaan sitä ahkerasti. Olo on oikein hyvä. Ensi viikolla näen lekurin vielä kerran ja sitten hypätäänkin jo tyhjån päälle. Mulla on plastiikalle eka konsultaatio jo joulukuussa. Olen tram-jonossa tyksissä. Parin viikon päästä miehen kanssa kahdestaan lomalle yli 2 viikoksi! Ihanaa!
Toivottavasti MeriTuulellakin on mennyt yhtä hyvin -- loppu kohta jo häämöttää. Ja Mimi, tsemppiä kontrollikäyntiin, vaikka kyllähän se on kaikki ok ;)
Tukka kasvaa "rehottaa" siihen malliin, että lomalta tultuani jätän kyllä jo kaikki myssyt ja peruukin pois käytöstä. Hentoista se on ja vielä vähän harvaakin, mutta tosi nopeasti on lähtenyt tulemaan, nyt kun on alkuun päässyt.
Oikein paljon syksyhaleja kaikille! Terkkuja myös Julialle, Kevätmielelle, Kehäkukalle ja kaikille muille alkukesän soutusiskoille. Mä rupeen kaivamaan kahvipakettia rantautumisen kunniaksi.....
t. tella
- Rintasyöpä ja hierontaTINTTI57
- Re: Rintasyöpä ja hierontakukkamaaria
- Re: Rintasyöpä ja hierontalillukka
- Re: Terkkuja Mimille ja MeriTuulelle!tella
- Re: Terkkuja Mimille ja MeriTuulelle!kevätmieli