Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kivoja proteesirintsikoita,bikineitä,toppeja kesäksi??!!
hei!tämä aihe on myös sydäntäni lähellä, joten päätin kirjoitella muutaman rivin:)
amoenasta samanlaisia kokemuksia: myyjä tympeä ja kallis paikka. kerroin myyjälle, että löysin h&m:ltä rintsikat, joissa on vuori ja aukko, josta proteesin saa kätevästi pujotettua taskuun (ja oli halvat osta 3 maksa 2, värit pinkki, lime ja valkoinen)myyjä meinas heittää mut ulos liikkeestä...
lindexiltä löytyy myös "ohuet" proteesiliivit. näin itsekin nuo paksut ja valtavat!!nuo ohuemmat ovat ihan perustavisliivit, mutta arkikäytössä ihan jees.
itse olen ostanut myös sellaisia rintsikoita, joissa on pintakangas,toppaus ja vielä vuorikangas. tähän "vuorikankaaseen" olen leikannut aukon, josta proteesin saa pujotettua liiviin.reunan olen huolitellut muutamalla pistolla, jotta ei pääse kangas purkautumaan. toivottavasti ymmärsitte mitä yritän selittää... näin siis olen käyttänyt koko ajan normaaleja ja kivan näköisiä liivejä.
hankin vuoden vaihteessa "limautuvan:))" proteesin. irrottaminen totisesti minuakin sattuu, sillä tuo entisen rinnan paikka on arka! pidän liimautuvaa joka toinen päivä ja joka toinen päivä tavallista proteesia.
liimautuvasta proteesista muuten on vain pelkkää hyvää sanottavaa. pysyy paikallaan hyvin (vaikka tamofen+zoladex aiheuttaa hurjia hikoilupuuskia)eli ei irtoa edes hikoillessa.tarraproteesin sain ilman mitään hankaluuksia, vaikka tavallinen proteesikin on hyväkuntoinen.
että tälläisiä vinkkejä!!
- Voi minua..-miu-
- Re: Uudesta maksusitoumuksestatautinen
- Re: Kivoja proteesirintsikoita,bikineitä,toppeja kesäksi??!!tuulta