Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kivoja proteesirintsikoita,bikineitä,toppeja kesäksi??!!
Hei,en tiedä, mistä päin Suomea olet, mutta Helsingin tarjonnasta osaan antaa vinkkiä.
Bulevardilla oleva Amoena on erikoistunut proteesiliivien, -bikinien ja -uikkareiden myyntiin. Sieltä löysin itselleni kesäksi bikinit ja yhdet liivitkin olen ostanut. Ostohalua hillitsee vain melko korkeat hinnat :S. Googlaa Amoena, niin pääset heidän uudistetuille nettisivuilleen, jossa näyttää olevan nettikauppakin (voi siis shoppailla mistä päin Suomea vaan!) Amoenasta ostin myös kivan topin, jossa siis ei tarvitse alla pitää mitään liivejä vaan proteesille on oma tasku.
Arkadiankadulla on myös Wiipurin Erikoiskorsettiliike, jolla on muutama proteesiliivimalli myynnissä. He myös ompelevat proteesitaskuja liiveihin, jos esim. löytää hyvän mallin, jossa ei taskua ole.
Lindexillä on myös ainakin yksi malli myynnissä (joka on kyllä niin pliisun näköinen, että oikein kiukutti!). Saattaahan se olla, että malli on muuttunut tai on tullut lisää vaihtoehtoja sen jälkeen kun itse olen siellä käynyt.
Sain maksusitoumuksen uuteen proteesiin. Vanhassa proteesissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta haluaisin "rinnakkaiskäyttöön" sellaisen liimautuvan proteesin, jonka kanssa voisi käyttää tavallisiakin liivejä ....ehkä. En tiedä vielä, miten ajatukseni toimii käytännössä, kun en ole päässyt testaamaan :). Pakko vaan odotella sädehoidetun ihon paranemista, ennenkuin varaan aikaa proteesin sovittamiseen.
miu
- Re: Kivoja proteesirintsikoita,bikineitä,toppeja kesäksi??!!-miu-
- Voi minua..-miu-
- Re: Uudesta maksusitoumuksestatautinen