Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kivoja proteesirintsikoita,bikineitä,toppeja kesäksi??!!
Hei pingviinit ja noita-akat:)Nythän ollaan pääsiäiseen menossa, joten sovitaan hyvin meininkiin. Minä taidan olla muumio, kun naamaa edelleen niin kinnaa:)
Mulla on sellainen liimautuva proteesi yhtenä proteeseista. Nyt olen käyttänyt sitä suojamuovin kanssa taskullisessa liivissä. Aluksi pidin sitä ihoa vasten, mutta proteesin irrottaminen tuntui niin inhottavalta ja otti vähän kipeääkin, etten ole enää käyttänyt niin. Mulla on toki rinnan paikan ihon tunto niin kummallinen, kun siinä on se trami, että en välttämättä ole hyvä esimerkki. Toiset kohdat ihossa ovat tunnottomia ja toiset taas ylituntevia, joten proteesin irrottaminen päivittäin raisteluttaa.
Mutta kannattaa kokeilla, se voi olla teille ihan hyvä ratkaisu.
Meidän alueella uuden proteesin saa, kun vanha on loppuun kulunut. Eikä tarvitse olla todistuskappaletta mukana. Liivit taitaa saada samaan pakettiin, jos oikeen muistan.
Täytyiskin käydä kuntohoitajan puheilla, kun toinen proteeseista on hajalla.
muumio-julia
- Voi minua..-miu-
- Re: Kivoja proteesirintsikoita,bikineitä,toppeja kesäksi??!!julia
- Re: Uudesta maksusitoumuksestatautinen