Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Iso rintakasvain ?

Hei,

minulle tehtiin rinnan kokopoisto ja imusolmukkeiden tyhjennys helmikuun lopussa. Lobulaarinen, gradus II ja 6x 6 cm alue. Olin vuotta aiemmin ollut ultrassa ja mammossa ja sitä kyselinkin sekä lääkäriltä että kirurgeilta, miten tuo voi olla noin iso. Vastaukseksi sain että se on tosiaan vuosia kehittynyt ja siinä on vierekkäin paljon pieniä "pesäkkeitä" (eipä taida olla oikea termi mutta kuitenkin).

Positiivinen asia oli, että imusolmukkeet olivat kaikki puhtaita. Nyt olen menossa kesäkuun alussa luuston gammakuvaukseen sekä koko vartalon magneettikuvaukseen. Askarutta mieltä tietenkin ja jännittääkin, mutta koetan nyt keskittyä itseni hoitamiseen näiden sytostaattihoitojen kanssa. Kesäkuussa sitten kuuluu onko löydöksiä muualla. Epätietoisuus ahdistaa niin kuin sanot, mutta koetetaan mennä askel kerrallaan tähän hetkeen keskittyen.

Sinulle tsemppiä ja jaksamista nyt ensin leikkauksen kanssa!
hellätaimi | 12.5.2013 klo 17:59:57