Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Iso rintakasvain ?
Kiitos Sirkkis tarinastasi. Et pelottanut kertomallasi ystäväsi kuolemasta. Luulenpa, että me jokainen syöpään sairastunut, jossain vaiheessa joudutaan miettimään kuolemaan liittyviä ajatuksia. Ainakin minä olen joutunut miettimään, vaikka tällä hetkellä laajalle levinnyt munasarjasyöpä on toistaiseksi voitettu tai ainakin näin lääkärit minulle vakuuttavat. Elämä on kontrollista kontrolliin kulkemista. Voimia Sinulle ja toivon, että saat kaiken mahdollisen avun, mitä tarvitset. Muistathan varmasti pyytää apua. Sairauden keskellä ei tarvitse olla vahva ja jaksava, mutta tokin niinkin saa ollaa.Ehdottaisin, että talousasioiden ja toimeentuloon liittyvissä asioissa, voisit ottaa yhteyttä kunnan sosiaalityöntekijään tai sairaalan sosiaalityöntekijään. Heiltä varmasti saat vinkkejä ja jopa konkreettista tukea ja he varmasti avustavat Sinua hakemusten tekemisessä(toimeentulotukea, kelan sv-päivärahaa, yrittäjän sv-päivärahaa, jos olet YEL vakuutettu)
terveisin vitamiinit
- Iso rintakasvain ?Sirkkis
- Re: Iso rintakasvain ?hellätaimi
- Re: Iso rintakasvain ?Sirkkis
- Re: Iso rintakasvain ?palsternakka
- Re: Iso rintakasvain ?vitamiinit
- Re: Iso rintakasvain ?Cuskan Alec
- Re: Iso rintakasvain ?"TRI-atloonari"