Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hyviä uutisia
Hei Sipriina! Onpa harmillista, että tuo Cef ottaa noin voimille. Itse en osaa sanoa, kumpi oli pahempi. Ehkä kuitenkin taxosta tuli jollakin tavoin rajumpia oireita, mutta se CEF:in aiheuttama väsymys oli aika totaalista samoin se lievä pahanolon tunne ei ollut ollenkaan mukava. Taxon aikana ei ollut mitään pahoinvointeja, mutta noita muita inhottavia oireita, esim. näppyjä ja paiseita siellä täällä ja vatsan ummetus olivat melkoisia koettelemuksia. Mutta viimeiset kaksi hoitoa meni ihan parin päivän väsymyksellä ja lievällä kuvotuksen tunteella.Uskon, että tuo Sinun kaatumisesi johtuu siitä Panacod-lääkkestä. Sehän on sellainen, että sitä ei ainakaan vanhuksille mielellään anneta kotilääkkeeksi juuri tuon kaatumisriskin vuoksi. Mutta hyvä että kuvataan, onhan sitten sekin huoli pois.
Ajattele, enää yksi hoito jäljellä ja sitten kaikki on ohi. Tukka alkaa kasvaa vauhdilla ja olo kohentuu. Saatko Sinä muuten säteitä? Jos saat ne ainakin minulla oli ihan lastenleikkiä. Sinäkin asut niin lähellä sairaalaa, että käynnitkään eivät tuottane suurempaa ongelmaa. Itse kävin pahimpien helteiden aikaan ja ainoastaan se oli kurjaa koko hoidossa, kun tuli niin kuuma, kun pyöräilin säteelle.
Muuten saanko kysyä, mihin kipuun joudut tuota Panacodia syömään? Harmi, että se meidän tapaaminen meni mönkään tänään, mutta joku toinen kerta, kun Sinäkin olet paremmassa kunnossa.
Toivon Sinulle ilonsäteitä ja kaikkea hyvää.
Kehäkukka:))
Ps. Oletko muuten tulossa naisten iltaan keskiviikkona?
- Hyviä uutisiaKehäkukka
- Re: Hyviä uutisiaKarhutar
- Re: Hyviä uutisiaKehäkukka
- Re: Hyviä uutisiaSipriina
- Re: Hyviä uutisiaKarhutar
- Re: Hyviä uutisiakutri
- Re: Hyviä uutisiahelmikuu
- Re: Hyviä uutisiatella