Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hyviä uutisia

Hei!
Saan kyllä myös sädehoidot ja niitä riittääkin ainakin vuoden loppuun ja osin varmaan tammikuullekin, koska joulunpyhät siirtävät niitä. Talvipimeässä on siis kuljettava, mutta onneksi matka ei ole pitkä. Tukkani minua tässä on harmittanut, kun luulin, että se olisi kasvanut suoraan jo pitkälle ehtineestä sängestä, mutta nyt toinen cef-hoito aiheuttaakin sängen irtoamisen. Eli ilmeisesti joudun aloittamaan hiusten kasvatuksen kokonaan alusta hoitojen päätyttyä. Nyyh! Turhamaisuuskin iskee taas ja olen lopen kyllästynyt peruukkiin.
Panacodilla olen yrittänyt korvata vahvoja migreenilääkekkeitäni, joita edelleen joudun paljon käyttämään, mutta ilmeisesti Panacod on huonompi vaihtoehto. Päänsärkyä on riittänyt taas paljon. Se oli paremmin kurissa taxojen aikaan, liekö kortisoni auttanut. Yritän nyt pärjäillä Buranan avullakin enemmän.

Hyvä kun muistutit siitä naistenillasta. Taidanpa ilmoittautua.

Tapaamisiin! Sipriina
Sipriina | 15.10.2007 klo 14:18:39