Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Peruukista ja silmäripsistä

Minulla riitti maksusitoumus sekä peruukkiin (lyhyt, edullinen ja keinokuituinen) että hoitotuotteisiin (shampoo, hoitoaine + harja), enkä kovin paljon peruukkia edes käyttänyt, kun mielistyin enemmän puuvillapipoihin. Sellaisen virkkasi ihan parissa tunnissa, samalla kun katsoi tv:tä.

Vaikken mitään jäämyssyä käyttänytkään, niin kulmakarvat ja silmäripsetkin (ainakin jossakin määrin) säästyivät. Ripset kasvoivat nopeasti jopa tuuheampina takaisin. Sen sijaan muu ihokarvoitus häipyi lähes heti, ja hiuksetkin kolmen viikon kuluttua ekasta taxosta. CEF:stä ei tullut minulle hiustenlähtöä, vaan tukka alkoi kasvaa jo takaisin. Sädehoidossa kävin jo omissa hiuksissa, pituutta niissä tuolloin huimat sentti. Väri oli harmaa ja laatu kiharainen, minkä vuoksi leikkelin niitä aluksi usein.

Nykyisestä hiuksesta (kolme vuotta hoidoista) ei enää huomaa, että olen saanut sytoja, vain harmaampi yleisväritys jäi, mutta senhän pystyy hiusväreillä peittämään. Toisaalta tämä punasävyinen värikartta jo kyllästyttää, mutta minkäs teet. Taitaa olla luotettavin valinta peittämään harmaan eri sävyt???

Karhutar | 16.11.2010 klo 17:13:14