Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Peruukista ja silmäripsistä

Hei

Kyllä siihen peruukkiin tottuu kun ottaa sen asenteen.
Minä kävin valitsemassa sen ennenkuin omani lähtivät.Kampaaja joka auttoi valinnassa osasi asiansa.Valitsimme sellaisen joka on kuin omani.Hoidoksi riitti että pesin sen kerran viikossa.Pesu aineet ja ohjeet sain samasta paikasta.Ja kyllä minä siittä pidin.Ei läsähtänyt kampaus ja se piti kutinsa koko päivän.Aamulla vain ravistelin ja kampasin ja taas mentiin.Pidän sitä vielläkin joskus kun tuntuu "kaljulta" vaikka omani olenkin jo leikkauttanut kerran.Silmäripset kykkä tippui myös.Oli viimmeiset karvat jotka katosi.Mutta nekin on jo palautumassa.Se on kaiken muun lisäksi kova paikka mutta kyllä sinä siittä selviät.Ota se suomalainen sisu ja huumori mukaan.Huiveista en osaa neuvoa kun en itse jaksanut väkeltää niiden kansaa.Lopussa se peruukin päähän veto onnistuu jo ilman peiliä.
Voimia sinulle ja teille kaikille muille jotka lukevat tätä sivua
seija-anita | 16.11.2010 klo 12:29:41