Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Lihasnykäykset sytojen sivuoireena?
Hei EllaM ja toisetkin!Minä olen syönyt ternimaitokapseleita noin 6 vuotta. Niiden avulla olen minä sekä mieheni selvitty ilman tavanomaisia flunssia. Appeni on eläkkeellä oleva eläinlri, ja "vannoo" ternimaidon nimeen. Aito ternimaito pitää vasikat elossa syntymän jälkeen. Toisin kuin meillä ihmisillä vasikka ei saa emältään vastustuskykyä kohdussa, siksi vasikalle tuo ternimaito on elinehto. Se sisältää erittäin paljon vastustuskykyä lisää aineita.
Sytostaattihoitojen alettua kysyin onkologilta niiden syöntiä. Oli hiukan ensi alkuun epäilevä, mutta kun toimitin hänelle paperin, missä kerrottiin niiden sisältämät aineet, ei enää kieltänyt. Normaali annos noille kapseleille on 2/vrk. Olen nyt ottanut vain yhden päivässä. Haluan pitää itseni terveenä näiden hoitojen aikana. En tiedä onko nuo kapselit auttanut minun veriarvoihin, mutta ne ovat pysyneet erinomaisena hoidoista huolimatta.
En ole syönyt muutoinkaan muita luontaistuotteita. Luotan yleensä vain monipuoliseen ruokaan. Nyt sain onkologilta luvan myös vaihdevuosioireisiin kokeilla luontaistuotteita, eli kävin ostamassa salviaa, koska sen pitäisi auttaa kuumiin aaltoihin ja hikoiluihin. Vielä en tiedä tehoavatko, koska olen syönyt niitä vasta muutaman päivän.
terkuin Peevikki
- Re: Lihasnykäykset sytojen sivuoireena?peevikki