Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lihasnykäykset sytojen sivuoireena?

Heippa EllaM,
minä olen käyttänyt omega-3 kapseleita, monivitamiinitabletteja yhden päivässä, kalsiumia, c-vitamiinia ja karnosiinia sekä syönyt tosi paljon erilaisia kasviksia, pellavansiemeniä ja soijaa. Olenkin selvinnyt ilman mitään ihmeellisiä sivuvaikutuksia ekasta taxosta, eihän sitä sitä sitten jatkossa tiedä saa nähdä. Mutta olen tosi hyvässä kunnossa ja jaksan lenkkeillä pitkiä matkoja ja puuhata kaikenlaista kotona. Untakin tarvitsen vain n.7 tuntia yössä eikä päivällä väsytä ollenkaan. Olenkin utelias kuulemaan veriarvoni ensi viikolla kun menen toiseen taxoon. Hiuksetkin ovat vielä tanakasti päässä, ei lähde yhtään enempää kuin ennenkään. Luulen että jos kroppa saa riittävästi kaikkia tarvitsemiaan vitamiineja, hivenaineita ja antioksidantteja se kestää paremmin nää raskaat hoidot. Magnesiumia otan minäkin aina silloin tällöin kun jäsenet sitä kaipaavat enkä aio jättää ottamatta sytohoitojen takia.
Syysilta terveisin
Kisuliini
Kisuliini | 24.10.2007 klo 18:46:32