Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: LD-leikkauksesta vielä

Hei

Minulle tehtiin LD kesäkuun alussa. Antavat sairaalasta ne liivit, pehmeät ja hyvät olivat. Minulle kyllä sanottiin jo kuukauden jälkeen, että voi käyttää mitä liivejä haluaa. Minulle on urheiluliiveistä löytynyt tosi tukevia ja hyviä malleja.

Olin viikon sairaalassa. Muistaakseni kolmantena päivänä leikkauksesta kävin yksin suihkussa. Kipuja ei ollut autossa eikä muutenkaan, kun särkylääkkeet olivat tarpeeksi vahvat. Hyvin kuvaava tuntemus erityisesti selässä on "kipunointi". Ulkoilun aloitin varovaisesti heti, kun kotiuduin. Selkähaavaan tahtoi kertyä nestettä aika lailla. Läksin kotiin dreenien kanssa ja nestettä tyhjennettiin pariin otteeseen sitten vielä terveyskeskuksessa juuri selästä.

Eikä kannata säikkyä, vaikka uusiorinta näyttää aluksi aika kamalalta kaikkine mustelmineen. Kyllä se siitä vaalenee ja pehmenee!

Tsemppiä sinulle!

Tv. Lotteliini
Lotteliini | 18.10.2007 klo 17:24:42