Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: LD-leikkauksesta vielä

Moikka Muumi,
minulla leikkauksesta LD-leikkauksesta tuli tiistaina 3 viikkoa
Liivit sain sairaalasta ja nyt olen hankkinut kahdet sporttiliivit (Triumph TriAction-merkkiset) ja ne tuntuu tosi tukevilta ja minulle ainakin paremmilta kuin sairaalasta saadut. Kolmantena päivänä leikkauksesta pääsin suihkuun ja jalkeilla olin jo leikkauksen jälkeisenä päivänä koska halusin mahd. nopeasti eroon katetrista ja se onnistui vasta kun oli pystyssä ja pääsi itse pissalle. Itselläni kaikki pienikin tärinä tuntuu epämiellyttävältä edelleen, niin myös autossa istuminen jos vähänkin on epätasaista. Nestettä on kertynyt selkään niin että pari kertaa olen viikon aikana joutunut käydä punktoimassa sairaalassa. Rinta on melko hienosti parantunut, väri normaali ja hyvin kauniin muotoinen, nyt sitä voi jo katsella peilistä ihastellen. Ainoa asia mikä itseäni nyt kiusaa on leikatun puolen käden puutuminen ja lapaluun kohdalla tuntuva epämiellyttävä "muljahtelu". No ensi viikolla on jälkitarkastus joten voin sitten asiaa lääkäriltä kysellä. Tsemppiä leikkaukseen, positiivisella mielellä vaan matkaan, kyllä kaikki hyvin menee!! t. pörrö
pörrö | 18.10.2007 klo 20:08:45