Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: LD-leikkauksesta vielä
Hei Pörrö ja Muumi!Minulle tehtiin 6/02 kokopoisto oik., kainaloa ei tyhjennetty, koska syöpää ei ollut kainalon imusolmukkeissa. Siitä olen tosi
kiitollinen. Kaksi vuotta sitten minulle tehtiin tram-rinta vatsanalueesta. Myös tervettä rintaa pienennettiin. Leikkauksessa laskimo ei meinannut alkaa vetämään ja leikkasivat uusiksi heti peräjälkeen ja suoni alkoi toimimaan. Treenit otettiin pois 3 sairaalapäivänä ja ehkä liian aikaisin, koska tram-rinta alkoi keräämään nesteitä ja tulehtui. Sairaalassa meni 7 päivää, suoneen laitettvalla antibiootilla saatiin tulehdus aisoihin. Rinta alkoi parantumaan. Kipulääkkeitä käytin kaksi viikkoa ja heti aloin jumppaamaan, aluksi tietysti rauhallisesti. Oikea kainalo ja kylki sekä vatsan alue olivat täysin turrana, mutta tunto on alkanut pikkuhiljaa näiden 2 vuoden aikana palautumaan, jopa tram-rintaan. Jonkin verran tunnottomuutta on vielä oikeassa kainalossa ja kyljessä. Yllättävää, että tram-rinnassa tuntoa on jo tosi hyvin. Nyt on oikein hyvä tilanne, olen tyytyväinen olooni, vaikka en lääkärin suosittamaan rinnan rekonstruktioon ensin ollut oikein innostunut.
- Re: LD-leikkauksesta vieläLotteliini
- Re: LD-leikkauksesta vieläLotteliini
- Re: LD-leikkauksesta vieläiirisrukka
- Re: LD-leikkauksesta vieläOlive42
- Re: LD-leikkauksesta vieläOlive42