Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Eläkkeelle?
Hei! Minulla ihan erilainen kokemus eläkkeen myöntämisessä. Sairastuin kohdunkaulansyöpään vuonna 1994, ja sain sädehoidosta hermoratavaurioita. Tein toimistotöitä ja pystyin olemaan töissä, mutta vähitellen se alkoi tuntua liian rankalta. Vauriot ja sen aiheuttamat haitat myös lisääntyivät koko ajan. Hain vuonna 2003 osa-aikaeläkettä, mikä myönnettiin ja olin vuoden osa-aikatyössä. Kun sekin tuntui olevan liikaa, jäin kokonaan pois töistä. Hain sitten kokoaikaista eläkettä, mikä sekin myönnettiin ensimmäisellä hakemuksella, eikä mitään lisätietoja kyselty. Hakemukseni liitteenä oli keskussairaalan lääkärin kirjoittama todistus ja yritin hakemukseen kirjoittaa kaiken mahdollisen, mikä liittyi työkykyyni tai lähinnä sen heikkenemiseen. Minun mielestäni eläkettä kannattaa hakea, jos tuntuu, että ei ole työkykyinen.t. Ellinoora
- Eläkkeelle?tools
- Re: Eläkkeelle?Saana
- Re: Eläkkeelle?laulurastas
- Re: Eläkkeelle?ellinoora
- Re: Eläkkeelle?Sikke
- Re: Eläkkeelle?Mirja
- Re: Eläkkeelle?Oili