Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Eläkkeelle?
Toden totta, kyllä nykymeno on niin hektistä. Ei tunnu olevan minkäänlaista inhimillisyyttä, varsinkaan työmaailmassa.Itse olen munasarjasyövän toka kierroksella, en tosin ehtinyt töihin välillä ollenkaan, koska sairastan/sairastin myös lihastautia. Kolme vuotta olen ollut pois töistä, eka vuosi sairaslomalla, sitten kuntoutustuella. Taas olisi haettava tammikuussa jatkoa, kun sytostaattihoidot tuntuvat vaan jatkuvan.
Etäpesäkkeitä (perna, maksa?) yritetään pitää kurissa hoidoilla ja ne vievät minut ainakin niin heikkoon kuntoon etten voisi kuvitellakaan jaksavani asiakaspalveluhommiani.
Olen kai onnekas, kun minulla on ymmärtäväinen lääkäri, joka pyytämättä on kirjoittanut työkyvyttömyyden toistaiseksi. En tiedä sitten mikä prosessi olisi jos eläkettä hakisin. Elelen nyt tällä 'määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä', teettää vain paperihommia puolivuosittain..
Olisiko sinulla mahdollista edetä tällä tavalla myös? Kuntoutustuelle ymmärtääkseni pääsee/joutuu kun on ollut yhtäjaksoisesti vuoden työkyvytön. Koeta jaksaa selvitellä näitäkin asioita kaiken sairauden keskellä; helppoa ei varmasti ole sinullakaan. Voimia !!!
- Eläkkeelle?tools
- Re: Eläkkeelle?Saana
- Re: Eläkkeelle?laulurastas
- Re: Eläkkeelle?amh
- Re: Eläkkeelle?ellinoora
- Re: Eläkkeelle?Sikke
- Re: Eläkkeelle?Mirja
- Re: Eläkkeelle?Oili