Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eläkkeelle?

Huomenta
Olen myös kolmannella kierroksella rintasyövän kanssa.2001 sairastuin ja 2005 tuli etäispesäkkeitä maksaan.Keväästä asti olin saikkarilla ja sitten siirryin kuntoutustuelle.Homma näytti olevan hanskassa ja ehdin viime kesänä jo kuukaudeksi töihinkin kun todettiin että etäisten kasvu alkoi uudestaan.Koska en ollu kerinny oleen välillä tarpeeks pitkään töissä jouduin hakemaan taas kuntoutustukea mutta mun lekuri kirjoittikin samantien eläketodistuksen ja se oli sillä selvä.
Ihmettelen vaan sitä että eiköhän se ole sun lääkäri eikä sossu joka yhdessä sun kanssa pohtii sun työkuntoa.Vai jäikö multa nyt jotain hoksaamatta.
Olen samaa mieltä kuin joku tuossa edellä että niin monen lekurin kanssa juttusille et oikeeta paperia alkaa tulla.
...ei fyysisesti estä täysin työntekoa.No ei välttämättä mut ei tää tauti nyt ihan nuhakuumekkaan ole,luulis et sossu olis sen jo tullu huomaamaan.
Rankkaa on ja samalla pitäis tosiaan viel hoitaa kaikkia tämmösiä juttuja,ja vielä muistaa olla positiivinen ;)
En osaa muuta sanoo kuin tsemppiä!
Mirja
Mirja | 13.11.2006 klo 06:19:18