Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Pian vuosi kulunut
Hei ystävät! En ole kirjoittanut pitkään aikaan, mutta lukemassa käyn silloin tällöin tekstejä. Tasan vuosi sitten minä aloin tunnustelemaan rintaani ja miettimään pitäisikö mennä lääkäriin. Asiat etenivät siten että uuden vuoden aattona sain tietää rintasyövästäni. Tammikuussa leikattiin koko rinta pois ja kainalon imusolmukkeet. Sytostaatit alkoivat maaliskuussa ja sädehoito siihen päälle. KAikki hoidot olivat ohi syyskuun alussa. Nyt syö Tamofenia ja olen siihen jo aika tottunut. Alussa sain kutisevan ihottuman, uneni on hieman kärsinyt ja joskus tulee hikipuuskia, muuten ihan ok. Uusi tukka kasvaa ja on aivan IHANA!Työelämään olen palannut ja elämä on asettunut uomiinsa sairauden jälkeen. Juuri näinä aikoina olen kovasti miettinyt koko sairastamisen aikaa ja kaikkea siihen liittyvää.Nyt kun on saanut vähän etäisyyttä alkaa näkemään kokonaisuuden ja kaiken läpikäydyn. Mielessä pyörii myös jo pikkuisen ensimmäinen kontrolli ja siihen liittyvä rekonstruktio keskustelu. Kyllä minä uuden rinnan haluan, mutta sillekin on sitten oma aikansa. Tämä vuosi on ollut elämäni pelottavin, mutta siihen on liittynyt myös valtavasti kaikkea hyvää. Olen kiitollisella mielellä ja haluan tsempata kaikkia jaksamaan eteen päin, vaikka joskus tuntuisikin raskaalta. Silloin kun kaikki on vasta alussa ja koko hoitorumba edessä, tuntuu ettei siitä selviä, mutta siitä selviää kyllä!- Pian vuosi kulunutvillasukka
- Re: Pian vuosi kulunutSarabi
- Re: Pian vuosi kulunutAuringonkukka 2
- Re: Pian vuosi kulunutAuringonkukka 2
- Re: Pian vuosi kulunutvillasukka