Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Itkettää koko ajan
Hei Maat ja kaikki muut mielialansa kanssa kamppailevat!Noita tosi kurjia huonoja päiviä tulee eikä nähtävästi muuta voi kuin elää niiden kanssa ja odottaa parempaa hetkeä. Antaa tyynyn kastua. Ainakaan itsesääli ei paranna tilannetta. Kukaan muu ei voi tätä käydä läpi vaan kamppailet niin kovin yksin (kaikesta tuesta huolimatta). Se parempi aurinkoisempi päivä tulee aivan varmasti ja odottaa nurkan takana.
Mulla on alkamassa toinen CEF ja kaikki aikaisemmat kemot tuoneet tullessaan kaikkea mahdollista ikävää tullessaan. Ensimmäisten kemojen aikana oli aina se viimeinen viikko hieman parempi, mutta nyt tilanne näyttää vaan pahenevan, kun kahden viimeisen aikana ei ole ollut yhtään oireetonta aikaa. Nytkin jalka- ja selkäkivut vain yltyvät ja tasapaino on kateissa. Se vetää mielialan matalaksi, kun ei voi istua eikä astua ja syöpä muistuttaa olemassaolostaan joka hetki. Suren niitä kaikkia pieniä terveitä soluja, jotka kuolevat. Uupumus on kaikenkattavaa. Kuinka tätä väsymystä voi edes kuvailla?
Tuntuu pahalta mennä jälleen tiputukseen, kun tietää olevansa taas seuraavat viikot 'usvassa'- uskomattomassa voimattomuudessa. Sitten sitä kuitenkin menee sovitusti sairaalaan ja miettii, kuinka monta kertaa on vielä jäljellä ja selviää siitäkin. Mikään ei ole enää samanlaista kuin ennen. Sitä sopeutuu tähänkin hetkeen. Toivon kuitenkin ettei liian hyvin etten menetä itseäni sairauteen. En aio antaa tälle taudille ajatuksiani tai tekojani vaikka se viekin voimani ja raatelee fyysisen olemukseni.
Ihmisen mielessä on valtavasti kätkettyä voimaa, joka yllättää sen huonon toivottoman hetken jälkeen!
Olen hyväksynyt, että elämä on. Epäreiluakin. Täynnä sairauksia, hyvinkin raadollista ja nyt se koskee myös mua enkä ole kuolematon. Miksi vain minä eläisin ikuisesti onnellisena ja vailla vaikeita hetkiä?
Yritetään. Kuinka voimaannuttava tämä meidän keskustelupalstakin on - kiitos kaikille!
- Re: Itkettää koko ajanBlackswan69
- Re: Itkettää koko ajanmexita
- Re: Itkettää koko ajanmexita
- Re: Itkettää koko ajanAuts
- Re: Itkettää koko ajanMinnalla
- Re: Itkettää koko ajanLiila-Roosa
- Re: Itkettää koko ajanuukole
- Re: Itkettää koko ajanKaisamaria