Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Itkettää koko ajan

Sisko,varmasti pääset yli ja saat valoa ja näköalaa elämääsi,tarvitset nyt vain käyntiin lähtemiseen pientä potkaisua.
Tunnistan nuo pelot,ne vie niin voimia ja tuo toivottomuuden tunteita.Itsekin elän just taas odottamisen aikaa ja vasta hoitoputkeen menossa,sekin pelottaa.Mulla pienistä möröistä on tullut isoja jo huonon mielialan takia.Mielialaa alentaa sairaudet,sairaudet vahvistaa pelkoja jne. ja niin oravanpyörä on valmis.
Itseäni auttaa terapia,joka valitettavasti keskeytyi nyt tähän sairauteen.Hakeuduin terapiaan kun sairastuin neurologiseen sairauteen reilu vuosi sitten ja se tuntui silloin sietämättömältä.Nyt olemme odottaneet hoitojen käynnistymistä ja jatketaan taas vointini mukaan.
Itse hyödyin ulkopuolisen ihmisen kanssa jutustelusta,vertaistukea unohtamatta.
Mutta vuosi sitten tuntui tosi pelottavalta ja ahdistavalta kaikki,olin niin maissa,mutta kuinkas kävi,valoa alkoi pilkottaa.Ikävästi vain tuli sitten tämä uusi pahis ja vei taas maton jalkojen alta ja kunnolla,vielä typertynyt kaikesta.Mutta uskon kuitenkin,että me selvitään.Usko sinäkin.Voit vielä paremmin,sisko
Blackswan69 | 29.12.2013 klo 22:47:18