Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Mistähän johtuisi korkeat valkosoluarvot?
Heippa sisaret,mua on alkanut mietityttämään kun mun valkosoluarvo on koko sytostaattihoitojen ajan ollut aika korkealla. Pari kertaa ennen hoitoon menoa on hoitaja soittanut polilta ja kysynyt olenko sairas, koska valkosoluarvoni on koholla. Kummallakaan kerralla mulla ei ole ollut mitään flunssaa tai muutakaan vaivaa. Viimeksi arvo oli 12,8 kun sen kai pitäs olla alle 9. Mulla on ollut koko ajan tuo arvo vähintään kymmenen ja usein se on ollu 11-12 välillä. Eikös se kertoisi jostain infektiosta? Mutta kun mua ei vaivaa mikään, niin alkaa taas tuo pää tehdä tepposia ja mielessä kummittelee, että syöpähän se siellä jossain jyllää ja tekee omiaan. Oisko se mahdollista vaikka hoidot ovat menossa? Karhutar kaiken tietävä, onko sulla mitään tietoa tästä asiasta. Mulla on onkologille aika vasta 28.1. kysyn häneltä silloin tuosta arvosta, mutta jos joku tietää niin vastatkaa, kiitos.
terkuin
Kisuliini
- Mistähän johtuisi korkeat valkosoluarvot?Kisuliini