Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Joka päivä huono olo
Hei Seliisa,Oletko käynyt kirjoittamassa Rintasyöpäyhdistyksen sivuille? Siellä teitä kroonikoita on käsittääkseni enemmänkin, ja jotkut heistä jaksavat kirjoitellakin ja tukea samassa tilanteessa olevia. Se on ikävää, jos olet tuntenut itsesi täällä yksinäiseksi, mutta levinneestä syövästä minulla ainakaan ei ole mitään kokemuksia, joita voisin jakaa. Olen nyt vain koettanut selvitä näiden sytostaattien ylitse:)
Taxoterestä ja kortisonista osaan kyllä sanoa, että yhdistelmänä ne kyllä aiheuttavat kuvailemiasi tuntemuksia ja että jotkut saavat niihin helpotusta mielialalääkkeistä. Saattaa myös olla, että joku muu käyttämäsi lääke aiheuttaa tämän kiihtyneen tunteen, joten kannattaa puhua lääkärille, jos jotakin fiksausta olisi mahdollista tehdä. Minulla pahointilääkkeen vaihtaminen vei pahimmat krapulafiilikset pois, joten olisiko vika siellä? Kannattaa tutkia.
T. Karhutar
- Joka päivä huono oloseliisa
- Re: Joka päivä huono ololiikkeelle
- Re: Joka päivä huono oloseliisa
- Re: Joka päivä huono oloKisuliini
- Re: Joka päivä huono oloNefertiti
- Re: Joka päivä huono oloKarhutar
- Re: Joka päivä huono oloSelina2
- Re: Joka päivä huono oloTigerlily