Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Joka päivä huono olo

Hei Seliisa!

Olen kroonikko minäkin. Miksi sinä syöt kortisonia joka päivä? Onko se aivometareihin tms? Otatko kortisonin aamuisin, kun silloin sinulla on normaali olo, mutta iltaa kohti pahenee?

Minulle ei kortisoni sovi, ja jos saisin sitä päivittäin kuten sinä, olisin ihan hullu. Saan kortisonista, pienistäkin määristä, ihan hirveän levottoman ja huonon olon. Eli kantsisko sun käydä juttelemassa lääkärille huonosta olostasi. Se voi tosiaan olla kortisonin sivuoire. On olemassa psyykenlääkkeitä, joilla kortisonin aiheuttamaa levottomuutta voidaan sammuttaa. Olen kokeillutkin ja kyllä ne auttoivat.

Minun kroonikon-iltarukouksenani onkin: älä anna mulle aivometareita tai muita metareita, joihin vaaditaan kortisonihoitoja. Jos joskus joudun kovaan kortisonihoitoon, olen varmaan saman tien suljetulla :(((

Kyllä tää hoidoissa ravaaminen on rankkaa, monestakin syystä, ja lääkkeiden yllättävät sivuoireet ovat yksi iso syy. Mutta ei luovuteta! Jaksamista sinulle Seliisa!

Mikä muuten on INR?
Selina2 | 7.11.2007 klo 11:23:09