Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Joka päivä huono olo

Moi :)

Minulla on pikkuaivoissa kasvain joka oli kesällä 33 mm ja oli nyt pienentynyt kahden Taxotere-Herceptin-hoidon jälkeen 22 mm:n.
Siellä "leesion mediaalipuolella myös ödeemaa" elikkä jotain nestettä ?...niin olen käsittänyt että sen poistamiseksi määrättiin kortisonia 3 mg päivässä, siinä humalassa olin pari kuukautta ja virkeä kun peipponen, olisin tehnyt vaikka koko kylän työt.
Viime kuvauksissa ei sitä "öreemaa" ollut, mutta muita outoja sanoja oli, mutta kai positiivisia. Se on tuo kieli niin hepreaa, että viimeksi pyysin kaikki lausunnot kopiona ja suomennutan ne omalääkärilläni.
Mä tulin ajatelleeksi samaa että MIHIN tuo kortisoni nyt sitten on.
Otan sitä aamulla kahdeksalta ja illemmalla viideltä........sopii aikatauluun aika hyvin.
Taxoteren annostusta katoin ja on 90 mg - ei sano mulle mitään, miettinyt vaan että olisiko liian suuri...kun oireet 2den viikon jälkeen aikamoiset.

INR on veden "sakeuteen"-liityvä arvo...pitäisi olla 2-3,eli alle menevä on liian sakeaa ja yli liian lievää. Siihen käytetään päivittäislääkitystä, millä haetaan arvoa paikallaan pysyvä annostus Marevanilla. Mullahan oli se täs yli 10. ja 3pv sitten 1,9Joo mun päivät vaihtelee, kyllä se aurinko nyt taas paistaa....kiitos sinulle ja jaksamista myös.
seliisa | 7.11.2007 klo 22:28:33