Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hoidot edessä ym.

Moi!

Oon tässäviheessa vielä positiivinen. Hoidot tulossa, syöpälääkäri 2.8. Kokoleikkaus oli 20.6. Tulos: kainalo puhdas (hieno juttu), gr 3 (ikävä juttu), hormonit tietää viiden vuoden hoitoa. Kuitenkin epävarmuus vaivaa, etenkin jatkuva yskä. Nyt on siis 5 viikkoa leikkauksesta. Oikeestaan olen ihan fyysisesti entisissä voimissani, käsi OK, ei oikeestaan mitään turvotusta, rinnassa ei koko aikana mitään ongelmaa. Tää mieliala on nyt oikeestaan ainoa ongelma. Vaikka mun kai pitäis olla onnellinen. Kuitenkin olen aika alamaissa, enkä tiedä miksi. Ja kiukuttelen läheisilleni. No, ehkä se vielä kostautuu.
Muuten tohon asiaan että miten tätä aikaa voisi käyttää hyväksi, mulla olisi joitakin ehdotuksia: hanki jonkin instrumentin soittotaito, opettele seuratanssit (syöpäseurakin voisi järjestää), opettele uusi kieli tai paranna jotain entistä, käsiyöt (itselläni on nää ristipistot), liikunnan lisääminen (esim. sauvakävely, tosi suositeltu ja pilates, uinti). Tässä vähän esimakua. Huomaatteko, en ole enää niin depressiivinen.
eevis | 31.7.2007 klo 01:06:57