Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Parisuhde

Hei!
Ensiksi osanottoni suuressa surussasi äitisi poismenon johdosta.
Olet selvinnyt omasta sairaudestasi,onnea siitä. Raskaita ovat nuo uutiset työkavereittesi sairauksista. Ne koskettaa aina.

Minäkin olen toipunut syövästä. Viime vuosi olisi ollut jo pelkästään sen takia tarpeeksi rankka. Mutta myös minun mieheni oli ilmoittanut ettei enää halua jatkaa kanssani - 20 vuotta olikin eletty yhdessä. Kamalaahan se oli. Yhtäkkiä toisen puolelta ei tullut minkäänlaista myötätuntoa. Yksin olen saanut itkuni itkeä. Kaikkien hoitojeni jälkeen muutin yhteisestä kodista pois toiseen kaupunkiin. Ilman töitä,ilman tuttuja.
Nyt puoli vuotta myöhemmin olen ollut vähän töissä milloin missäkin. Uusi ammatti täytyy hankkia,koska en voi tehdä entistä työtäni - se on liian raskasta.

Päivä kerrallaan olen minäkin mennyt eteenpäin. Uskon tulevaisuuteen,enkä päästä synkkiä ajatuksia kovin pitkälle.
Välitän vielä entisestä miehestäni,mutta kuten joku tässä mainitsi,ketään ei voi pakottaa.
Olen mielessäni tehnyt luopumista,toivottanut hänelle ajatuksissani hyvää elämää ja itselleni myös.En osaa vihata häntä,olenhan rakastanut niin kauan. Ajatuksilla on valtava voima,se kannattaa muistaa. Kannattaa pyytää itselleen hyviä asioita,koska pikkuhiljaa niitä alkaa tulla.
Ja koska olemme saaneet ikäänkuin jatkoaikaa elämällemme,siitä kannattaa iloita.

Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja toivon, että elämääsi tulee enemmän kirkkaita sävyjä.

Kaikkea hyvää myös teille kaikille vahvat sisaret!!!

peppipitkätossu | 21.4.2012 klo 11:09:34