Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Parisuhde
Minulla myös parin viime vuoden aikana tuntunut siltä, että elämä on kohtuuttomasti laskenut minun kannettavakseni kärsimystä. Pisteenä i:n päälle tuli vielä syöpädiagnoosi viime elokuussa.... On ollut aikoja, jolloin on tuntunut etten jaksa enää, ainoa elossa pitävä asia on ollut omat lapset - heidän takiaan en ole voinut ajatella kuolevani, vaan on ollut pidettävä vain kynsin ja hampain elämän syrjästä kiinni.Mutta nyt keväällä on yks kaks elämä lopultakiin alkanut kantamaan ja asiat saaneet uuden suunnan. Olen iloinen, että jaksoin tänne asti, vaikka välillä tuntui, että olen täysin lopussa.
Tuosta parisuhteesta sanoisin, että minä katselen samaa asiaa sieltä toiselta puolelta - minä olen se osapuoli, jonka tunteet ovat muuttuneet. Ihmiset vain muuttuvat, tunteet muuttuvat, ei sille voi mitään. Minusta on väärin yrittää pakottaa toista ihmistä tuntemaan jotain, mitä hän ei enää tunne. Ero tekee tietenkin kipeää, molemmille osapuolille, mutta se antaa myös molemmille mahdollisuuden uuteen alkuun, uuteen elämään. Tsemppiä sinulle kaikessa, kyllä elämä sinuakin alkaa kantaa ennen pitkää!
- ParisuhdeJossu Vaasasta
- Re: ParisuhdeHelena1961
- Re: ParisuhdeJanna61
- Re: ParisuhdeJossu Vaasasta
- Re: Parisuhdemihahen
- Re: Parisuhdetuike
- Re: Parisuhdepeppipitkätossu
- Re: Parisuhdemarkrani
- Re: Parisuhdemarkrani