Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko muilla päänsärkyä??

Hei Julia ja muut,

Minä olen kärsinyt päänsärystä jo pidemmän aikaa (joka päiväistä) välillä vain pintä särkyä, mutta välillä niin kovaa, että ei tiedä miten päin olisin. Burana tuntuisi tehoavan minulla ainakin pahimpaan, mutta Panadolista ei ollut mitään hyötyä. Kun juttelin viimeviikolla lääkärini kanssa, niin se sanoi, että on tyypillistä että ilmaantuu päänsärkyä, kun / jos veriarvot romahtaa nopeasti, niin elimistö ei niin ku pysy mukana ja syntyy päänsärkyä. Minullahan mm. hb oli pudonnut 12 päivän aikana 134:stä 115:sta. Verihiutaleet kuulemma olivat myös alhaiset, mutta en muista lukemaa.

Sitten huomasin, että Somac vatsasuojan selosteessa lukee, että saattaa aiheuttaa päänsärkyä. Jätin sen pois varmuudenvuoksi. Aloitan sitten uudelleen kun ensi pe tulee CEF. Tässä olikin päivä tai kaksi kun ei särkenyt päätä, mutta sitten alkoi tää nuha ja taas päätä särkee.

No onhan toi hormoonitoimitakin sytoista ihan sekaisin, joten sekin varmasti vielä lisää, sitten jatkuvaa ukkosta ja matalapainetta ulkona, enkä ole huonon yleiskunnon vuoksi jaksanut ulkoilla. Varmaan kaikki yhteensä lisää sitä päänsärkyä.

Toki minäkin välillä mietin, että "mikä" siellä päässä särkee, onneksi minulla pään TT lähiaikoina, joten tulee tarkistettua sekin.

Silmät "pullistelee" minunkin päässäni, mutta se on minulla tyypillinen oire tavallisessa nuhassa.

Terveisin
Nuha-Nenä MeriTuuli
MeriTuuli | 28.8.2007 klo 14:21:58