Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko muilla päänsärkyä??

Huomenta!
Tässä istun ja odotan taksia, joka vie hoitoihin.

Mulle tuli tuossa aamupalapöydässä aika pelottava kohtaus, ihan yhtäkkiä. Ensin sydän alkoi tikuttamaan miljoonaa, sitten alkoi sumentua silmissä ja luulin pyörtyväni, kasvoja pisteli ja kylmä hiki alkoi valua. Kohtaus kesti varmaan vaan puoli minuuttia ja meni sitten ohi. Vähän päästä sydän alkoi taas laukkaamaan, mutta pyörryttävää oloa ei enää tullut.Johtuisiko Dexametasonista..
Mullahan oli edellisen taxo-kierroksen (neljä vuotta sitten) aikana valtavia rytmihäiriöitä, joiden takia hoidot lopetettiin neljään kertaan. Mutta silloinhan sain vahingossa liian isoa annosta koko ajan. Sen vuoksihan mulla on nyt pienemmät annokset kahden viikon välein.
Kun vielä elimistö kestäisi tämän viimeisen hoidon, sitten täytyy antaa sille kunnon lepotauko, huilata kunnolla kirjan ja piirtämisen kanssa.

Cicko, mullahan on aivan superihana lääkäri Vaasassa, eli sädehoidon lääkäri LS, joka muutti miehensä(myös syöpälääkäri osaston puolella) kanssa Tyksistä tammikuun alussa Vaasaan. Ovat vissiin suomen huippuja=)Pidän hänestä kiinni kynsin hampain(hups, kynsiä ei kyllä paljoa ole jäljellä taxon jälkeen). Eli hän vastaa mun hoidoista ja hoitosuunnitelmista, olen tosi tyytyväinen!!Ja tunnen saavani parhaan mahdollisen hoidon ja tiedon!

No niin, nyt valmistautumaan, laitoinkin kynät ja luonnoslehtiön laukkuun mukaan, jos piirtelisi hoidon aikana kun kädetkin ovat vapaat laskimoportin vuoksi!

Paljon halauksia teille kaikille tälle päivälle

Julia
julia | 30.8.2007 klo 09:25:46