Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tramista kuntoutuminen

Hei !

Niin kuin muistat alku oli kohdallani hankala ja kyllä tämän yhä muistaa / tuntee ettei ole kaikki niin kuin ennen. Rintojen suhteen ei mitään suurempaa hämminkiä. Pystyn nukkumaan kummallakin kyljellä. Aina välillä tuntuu siltä, että kainalon puolelle tulee turvotusta, tunnottomuutta. Toi liittyy yleensä johonkin rasitukseen.
Vatsa ei ole entisensä ja en usko sen koskaan siksi tulevan.Vaikka olen käynyt jumpalla ja pystyn tekemään vatsalihasliikkeitä ja kaikkia muitakin niin silti vatsa on jotenkin outo taikka heikko.Olen huomannut, kun käytän housuja joissa on vain kuminauhavyötärö niin vatsa tuntuu oudolta hyvin herkästi. Se tulee sellaiseksi kovaksi ja jotenkin olen ajatellut lihasten joutuvan kovaan rasitukseen silloin. Farkut tukee vatsaa ja siksi koen ne paremmiksi käyttää. Tosin olen todennut todella vaikeaksi löytää yleensä mitään housuja jotka olisivat hyvät päällä. Matalavyötäröiset housut ei käy lainkaan, vaikka ne kuinka olisi sopivan kokoiset niin ne valuu koko ajan alaspäin, vyöstä ei ole apua.
Nyt olen ihmetellyt mikä minua vaivaa, kun olen ollut koko tämän vuoden hirveän väsynyt. Leukosyytit on hieman koholla 10.2 ja lasko on 12 mikä on ihan normaali kuulemma. Mä en vaan muista laskon olleen mulla noissa lukemissa. Kaikki muut perusverikokeet ovat ihan hyviä. Terveyskeskuksessa käskettiin vaan seurata tilannetta vielä ainakin viikko. Mutta itseä askarruttaa koska ei jaksa juuri mitään. Tänään kävin rauhallisesti ulkoilemassa ja sen jälkeen meni noin kaksi tuntia lepäillessä / nukkuessa. Eikä olo nytkään ole virkeä. Sanottiin, että kyse voi olla jostain virustaudista, mutta kun ei ole muita oireita. Olen miettinyt pitäisikö kysyä oirepolilta....tietäisipä mitä tekisi.
Tällaisin terveisin mummotauti
mummotauti | 12.1.2010 klo 19:14:54