Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Tramista kuntoutuminen
Minulle tehtiin uusi tramrinta vajaa kaksi vuotta sitten. Rinta on ollut ok, tosin hieman suurempi kuin toinen, liivejä on vaikeampi ostaa ja öisin ei voi nukkua ko. kyljellä ilman liivejä. Tämä on kuitenkin pieni huoli kun sain sen pahulaisen häädettyä pois. Minulle lupailtiin uusi nännikin, mutten aio ottaa sitä.Vatsanseudusta sensijaan on ollut harmia leikkauksesta lähtien. Olin leikkauksen aikoihin vatsastani pullea ja leikkauksen seurauksena alavatsa on litteä ja haavan yläpuolelta pullottava ja kiristävä. Leikkauksen jälkeen en päässyt treenaamaan vatsalihaksiani haavatulehduksen takia ja siksi vatsalihakseni ovat huonossa kunnossa vaikka käynkin nykyään kuntosalilla.
En ole enempi vaivannut lääkäreitäni koska minulle on vaan sanottu että aika parantaa, on pitkät jonot leikkauksiin jne. liekö liian vähäpätöinen vaiva korjattavaksi julkisella puolella? Yksityisellä puolella apua varmaankin saisi kalliilla hinnalla. Oletteko te muut saaneet jälkikäteen apua tarvittaessa ja kenen puoleen olette kääntyneet?
Mielelläni lukisin teidän muidenkin selviytymiskertomuksia ko. leikkauksen jälkeen? esim. mummotauti sinulla oli vaikea tramjuttu aikoinaan, miten sinä voit tänään? Jaksellaan...terveisin Leenastiina
- Tramista kuntoutuminenLeenastiina
- Re: Tramista kuntoutuminenmummotauti
- Re: Tramista kuntoutuminenmummotauti