Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tramista kuntoutuminen

hei!

Mun TRAMista on nyt 3 kk ja toipuminen on mennyt hyvin, töihin palasin pari viikkoa sitten. Sain sairaslomaa 2.5kk, koska työni on raskasta. Ja kyllä sen toipumisen tarvitsinkin..

Leikkaus on iso ja siitä toipuminen on rankkaa, mutta kannattaa antaa itselleen aikaa. Viikon olin sairaalassa ja alkuun kotona varsinkin nukkuminen selällään oli hankalaa. Liivejä joutuu pitämään koko ajan ja ongelmaksi tuli se, kun sairaalasta sain vaan yhdet liivit ja niitä olisi pitänyt pestäkin jossain välissä. Kainalo oli niin turvoksissa, että vanhat liivit eivät käyneet. Tukivyön sain sairaalasta, sellainen tiukka resori. Ihme, että teillä ei sitä anneta. En tiedä mistä sellaisen voisi ostaa.

Olen kyllä tyytyväinen, vaikka taival on pitkä. Kokoero on selkeä, mutta jatkossa ehkä tervettä rinta korjataan. Nyt on vain hankalaa liivien kanssa, joudun pitämään pientä pumpulitäytettä.

Tsemppiä sinulle ja onnea toimenpiteeseen!!

mimi
mimi | 18.1.2010 klo 17:23:20