Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Terveisiä töistä!!
Kiva lukea kuulumisianne! :))Täällä minä nautin hoitovapaasta, töihin en kaipaa ollenkaan. Olo on ihan hyvä, huimauskin alkaa helpottaa. Kiitos hieronnan ja proteesin vaihdon. Huomasin, että proteesini oli liian iso ja painava. Kyllä vaan kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Olin tänään plastiikkakirurgin vastaanotolla ja pääsin leikkausjonoon, TRAM olisi luvassa. Ja materiaalia kyllä riittäisi isompaankin tissiin.. :) Vuosi pitää olla hoidoista väliä ja onhan se jonokin Turussa kovin pitkä. Vielä en ole varma mitä haluan, mutta harkinta-aikaa on. Kysyin mahdollisuutta poistaa myös toinen rinta ja tehdä molemminpuolinen operaatio. Suhtautui kyllä tosi nihkeästi ajatukseen ja tuskin sitä saan. Geenivastauksestahan se myös on kiinni. Ja pitäisi olla suuri riski sille, että tauti uusii toiseenkin rintaan. En sitten tiedä. Mitenköhän muualla suhtaudutaan?
Elämän rytmissä yllättävän hyvin pysyy mukana, vaikka välillä huomaan suhtautuvani asioihin liian vakavasti. Uusiminen ei onneksi jatkuvasti mieltä paina, sen ajatuksen kanssa on opittava elämään. Työkavereita tapasin tänään ja tunsin kyllä olevani hieman ulkopuolinen. Toisten suhtautuminen tuntuu minusta aika viileältä, vain muutama kysyi jotain lapsestani. Ei juuri muuta, vaikka heitä en ole yli puoleen vuoteen nähnyt. Onneksi minulla on muutama läheinen työkaveri/ ystävä, joiden kanssa olen tekemisissä.
Minä myös lueskelen päivittäin viestejänne, harvoin enää tulee kirjoitettua. Mutta toivotan kovasti tsemppiä putkessa oleville. Hyvää syksyä!
mimi
- Terveisiä töistä!!tautinen
- Re: Terveisiä töistä!!lillukka
- Re: Terveisiä töistä!!mimi
- Tella!mimi
- Re: Tella!tella
- Re: Tella!-miu-
- Re: Tella!tella
- Re: Tella!mimi