Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Terveisiä töistä!!
Kiva kuulla teistä! Mä olen ollut tässä tasaiseen koko ajan töissä. On sopinut mulle. Ei ehdi murehtia ja "työkunto" on pysynyt yllä koko ajan. Toisaalta, mä teen siistiä sisätyötä ja voin olla itse itseni pomo, joten voin säädellä vähän päivän pituutta yms. Sytojen aikaan olin sen hoitoviikon saikulla ja sitten taas 2 viikkoa normaalisti töissä. Nyt olin keskiviikkona sädelääkärillä tyksissä ekaa kertaa. Otettiin kuvia yms ja maanantaina on simulaatio ja verikokeet. Säteet alkaa 3.10. ja saan niitä 23 krt. Erikoinen määrä; mä luulin että se on 5 vko eli 25 krt tai 6 vko 30 krt. No, toivottavasti nahka kestää. Sain myös konsultaatioajan plastiikkakirurgille, se on just joulun alla. Toivottavasti leikkausjono on kuitenkin siedettävä ;)Mä ehdotin myös syöpälääkärille, että poistattaisin tuon luomurinnan ja tekisin molemmat uusiksi. Luomutissiä on pienennettävä joka tapauksessa. Lääkäri sanoi, ettei poistoon ole lääketieteellistä syytä: mun tapauksessani uusiutuminen toiseen tissiin on samaa %-luokkaa kuin syövän saaminen yleensä ja hän ei pidä liikoja leikkauksia hyvänä asiana. Puhun kuitenkin kirurgin kanssa vielä, niin kuin Mimikin oli tehnyt. Mehän marssitaan Mimin kanssa samoja jälkiä tyksissä, eikö? Olikos se Mimi niin, että sullakin oli hormoninegatiivinen syöpä?
Täällä siis kaikki hyvin. Sytoista on toivuttu, käsi ei turpoa ja toimii (moottoripyörän kaasukahvalla!!!! Jipiii!!!!) hyvin, työ- ja perheelämä on nyt mallillaan ja marraskuussa alkaa melkein 3 viikon loma -- ulkomailla. Kunhan nyt saa noi säteet hoidettua tässä välissä....
Aurinkoa ja iloa kaikille siskoille, erityisesti matkan alkutaipaleella tarpoville. Alku on tuskaista ja epätietoista, mutta veneretken aikana kaikki alkaa selkiytyä. Ja aurinko paistaa aina, joskus se ei vaan näy!
t. tella
- Terveisiä töistä!!tautinen
- Re: Terveisiä töistä!!lillukka
- Re: Terveisiä töistä!!tella
- Tella!mimi
- Re: Tella!tella
- Re: Tella!-miu-
- Re: Tella!tella
- Re: Tella!mimi