Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kylmähatusta kysyisin??
Heippa Kerttu,tervetuloa joukkoon, vaikka parempi olisi ollut ettei olisi koskaan tarvinnut näitä sivuja, mutta kun nyt on näin niin täällä on mukava vaihtaa kuulumisia niiden kanssa jotka ovat samassa tilanteessa. Itselläni oli eka taxo viime viikolla ja pelkäsin niin että tärisin, ihan turhaan! Hoitaja vahtii että kaikki menee niin kuin pitääkin! Minulle ei lääkäri suositellut kylmähattua, haluaa ilmeisesti että myrkky vaikuttaa myös päähän. Olen varautunut hiusten lähtöön ja hankkinut peruukin valmiiksi sitä aikaa varten. Kai sekin on niin yksilöllistä, toisilta lähtee nopeesti kaikki ja toisille jää kaikkien hoitojenkin jälkeen vielä niin paljon omia hiuksia ettei peruukkia tarvita. Tsemppiä sinne hoitoon, älä turhaan pelkää etukäteen, menee vaan siihenkin suotta energiaa! Karhutar neuvoi imeskelemään jääpaloja hoidon aikana, ehkäisee suun vaivoja, kysy niitä sieltä sytoklinikalta kun meet. Mulle ei tullut muuta vaivaa kun että suuta polttelee ja suun limakalvot on kuivat. Mä join ihan kauheesti nesteitä silloin hoitopäivänä ja kolmena seuraavanakin, koko ajan janotti ja suu oli kuiva. Nyt alkaa jo helpottaa.
sateisin terveisin
Kisuliini
- Kylmähatusta kysyisin??Kerttu
- Re: Kylmähatusta kysyisin??ellinoora
- Re: Kylmähatusta kysyisin??Karhutar
- Re: Kylmähatusta kysyisin??Kesätuuli
- Re: Kylmähatusta kysyisin??Kisuliini
- Re: Kylmähatusta kysyisin??Lotteliini
- Re: Kylmähatusta kysyisin??Kisuliini