Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kylmähatusta kysyisin??

Hei Kerttu!

Tässä tulee nyt sitten jäähattua puoltava mielipide. Jäähatusta ollaan tosiaan montaa mieltä..

Itse olen tänäänkin istunut jäähattu päässä kolme tuntia, hyvin tyytyväisenä. Tänään sain viimeisen syton eli takana on kolme taxoa ja kolme ceffiä. Lääkäri ei minulle sitä suositellut mitenkään, mutta halusin itse kokeilla. Lääkäri sanoi, ettei jäähatusta ole vaaraa, kun ei ole todettu aivometareita ja sitä voi hyvin kokeilla.

Hiukset ovat nyt harventuneet päälaelta aikalailla, mutta sivuilta, niskasta ja otsalta normaalit. Niin normaalit, etten ole käyttänyt peruukkia vaan pärjännyt huivilla ja hiuspannoilla. Hiukset ovat kasvaneet koko ajan, mutta kampaajalla en ole käynyt, vaan leikkasin otsiksen keittiösaksilla:)

Minulle tämä omien hiusten pysyminen on ollut tosi tärkeä juttu. Ostin peruukin valmiiksi(ja se on nätti), mutta jotenkin nämä omat harvat hiukset ovat "ihanat". (joku voisi sanoa, että kamalat...) Ehkä tämä on vain turhamaisuutta, mutta en ole hetkeäkään epäillyt jäähatun käyttöä.

En ole myöskään kokenut jäähattua mitenkään epämiellyttävänä. Kokeilin aluksi myös jääsukkia -ja lapasia, mutta niiden käytön lopetin huonen ääreisverenkierron vuoksi; oli kuin olisi ollut pakkasessa ilman kenkiä ja avokäsin. Tänään näin eka kerran jonkun muunkin käyttävän jäähattua syöpäpolilla. Sitä käytetään tosi vähän, mutta minä ainakin olen tykännyt.

Tervetuloa Kerttu porukkaan, lue kommentteja ja tee oma ratkaisusi!
T:EllaM
EllaM | 15.10.2007 klo 16:00:51