Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Alkutaipaleella rintasyövän kanssa
Hei.Itse olen käynyt kaksi leikkausta: ensin oikea rinta pois ja sitten vielä kainalon imusolmukkeiden poisto. Nyt olen saanut kaksi sytostaattitiputusta. Kolmas siirtyi viikolla eteenpäin ensi keskiviikoksi.
Minun ajatukseni ovat toki jo vähän rauhoittuneet. Tästä taudista on hyvin mahdollista selvitä ja vaikka olisi levinnytkin, sen kanssa voi elää vielä kauan.
Kunhan saavat pattisi tutkituksi, saat tietää lisää. Ihan siitä riippuu, mitä hoitoja tulet saamaan. Vaihtoehtoja on pelkästä seurannasta koko settiin: sytostaatteihin, säteisiin ja vielä muihinkin lääkkeisiin. Tuo epätietoisuus tulevastahan tässä prosessissa on kaikkein pahinta. Alkuvaiheessa ei edes kannata yrittää, kuin elää vain vaihe vaiheelta eteenpäin: seuraava lääkärin tapaaminen, seuraava tutkimus, seuraava sovittu aika. Vain sieltä tulee tieto, mitä hoitoja juuri sinä saat. Vertaistuki jossain muodossa taas auttaa pään selvittelyssä.
Oletko käynyt rintasyöpäyhdistyksen sivuilla? Siellä on aktiivinen keskustelupalsta. Ja aivan uskomaton vertaistuki! Suosittelen!
Tätäkin palstaa kannattaa selailla myös aiemmalta ajalta. Rintsareita löytyy kyllä.
Tsemppiä sinulle eteenpäin!
Auringonkukka 2
- Re: Alkutaipaleella rintasyövän kanssaAuringonkukka 2
- Re: Alkutaipaleella rintasyövän kanssavanha-akka
- Re: Alkutaipaleella rintasyövän kanssaAuringonkukka 2
- Alkutaipale + Odotusta = Stressi Tiedokas