Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Alkutaipaleella rintasyövän kanssa

Hei!

Tuttu tunne minullekkin, minun kasvaimeni leikattiin runsas viikko takaperin ja perjantaina otettiin tikit pois.
Syöpä ei ollut levinnyt kainaloon asti,yksi imusolmuke poistettiin.
Haavat oli parantuneet hyvin, ja tunnen itseni jo ihan hyväkuntoiseksi. En ole missään vaiheessa päästänyt mieleeni sitä vaihtoehtoa että syöpä minut nujertaisi.
Tietenkin minäkin mietin jatkohoitoja, minulle on sanottu että ainakin säteitä tulee, kun rintaa ei poistettu kokonaan vaan otettiin vain tarvittava määrä.
14.2 menen polille kuulemaan "tuomioni". Kysyin tikkejä poistaneelta hoitajalta mitenkä pian sitä sädehoitoa ruvetaan antamaan? Sain vastaukseksi että noin 5-6viikon päästä leikkauksesta.
Kysyessäni vaikutuksista, sain vastaukseksi että jokainen kokee sen yksilöllisesti, ja että hyvällä yleiskunnolla pärjää paremmin.
Toivottavasti tästä minun kirjoittelusta on sinulle jotain hyötyä, ja muista, periksi ei anneta, eikös niin.
Tsemppiä toivoo seijuli
seijuli | 30.1.2011 klo 18:32:20