Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Naistenklinikan huono kohtelu
Luin tuon viestisi ja minulla on aivan erilainen käsitys. Olen vuodesta 2006 käynyt osastolla 11 hoidoissa, jossa minut myös leikattiin, kaikki olivat ystävällisiä ja auttavaisia, ainoa poikkeus oli polin lääkäri kun jouduin sisään, hän melkein antoi kuolematuomion kästtelyssä. Olen parasta aikaa hoidoissa eikä minulla ole ollut valittamista, tietoa on tullut vähän liikaakin, niin että aivan masentaa. Lääkereseptit olen saanut uusittua ihan hyvin ja tarvitsemani kipulääkkeet myös. On valitettavaa, että kohdallasi on noin ikävä kokemus. Lääkärin ammatti on raskas ja varsinkin onkologin se syö miestä, mutta itse ovat ammatin valinneet ja lääkärin tulisi aina muistaa empatia potilasta kohtaan, koska tilanne potilaalle on vieras ja usein kammottava.- Naistenklinikan huono kohtelukesätuulahdus
- Re: Naistenklinikan huono kohteluMekku
- Re: Naistenklinikan huono kohtelukesätuulahdus
- Samaa TYKS:ssakinaino51
- Re: Samaa TYKS:ssakinkesätuulahdus
- : Samaa TYKS:ssakinaino51
- Re: Naistenklinikan huono kohteluniin pieni